Bestellen en verzenden

Bestellen en verzenden

Welke levertijden hanteren jullie?

De actuele levertijd bedraagt 2-4 werkdagen.

De levering van pakketten vindt plaats met PostNL

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen rekenen wij € 6,95 verzendkosten.
 

Ik heb besteld? En dan?

Als eerste ontvang je een bevestigingsemail.

Daarin laten we je weten dat je bestelling in goede orde is ontvangen.

 

Heb je met iDeal, Bancontact of creditcard  besteld?

Dan hebben we je betaling ontvangen. We sturen dan direct de bestelling door naar ons magazijn. De bestelde artikelen worden bij elkaar gezocht, ingepakt en klaargezet om opgehaald te worden door de vervoerder. Annuleren is dan helaas niet meer mogelijk.

 

Heb je met “bankoverschrijving” besteld?

In de bevestigingsemail ontvang je alle gegevens die nodig zijn om je bestelling af te rekenen.

Wij reserveren dan je artikelen voor 11 dagen. Heb je nog niet betaald? Dan ontvang je na 5 dagen een herinneringsemail. Na 11 dagen zonder een betaling te hebben ontvangen annuleren we de bestelling.

 

Tracking email

Zodra je bestelling verpakt is en klaar staat voor verzending, wordt je bestelling aangemeld bij de vervoerder PostNL. Op dat moment krijg je van ons een tweede email met de track & trace informatie. Boven in de email staat de link, waarmee je je pakket eenvoudig online kunt volgen.

Omdat de traceer informatie bij PostNL na het aanmelden van een zending niet direct wordt bijgewerkt, kan het voorkomen dat de traceerlink nog niet actief is. Probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.

 

Factuur

In de ontvangen email met traceer informatie zit tevens je factuur in PDF formaat.

Op de factuur zijn jouw adresgegevens vermeld, informatie over de bestelde artikelen, je klantnummer en je ordernummer, de BTW informatie.


Na ontvangst

Is er iets misgegaan bij het transport? Neem dan contact op met onze service-afdeling.

Heeft u vragen ?  Vul het contactformulier in en je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord.